Чорномаз Роман ([info]eagle_x) wrote,
@ 2007-11-23 16:38:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Про завтра...


24 листопада 2007 р. в Києві проводиться громадський захід: "вбий в собі гавнофатографа".

Суть заходу:
1. В цей день залиш вдома свою фотокамеру, і не зроби ні одного фото(а тим паче гавнофото) в цей день.
2. Росповсюдити інформацію, що фотографувати в цей день - це низькомомально, цинічно та бездуховно.
3. Группа організаторів заходу вважа, що користуватись в цей день фототехнікою є не гідним порядної людини. Нажаль професійним фоторепортерам приходиться в цей день займатись своєю роботою :(
4. Що це за день? Чому саме в цей день? Що таке гавнофатографи? І чим вони мене зачепили?... я не люблю розжовувати - вся інформація лежить на поверхні і ця інформація відома тим, хто в курсі що, де і як чому, і розуміє що, як і чому люди роблять.
5. Давайте думати що фотографуємо, як, де і коли і для чого, і як до цього відносяться ті, хто причасний до цього.
Дякую за підтримку моральності, духовності і людяності.

via [info]mol4alivii

------------------------
від себе можу додати, що цей флешмобчик правильний і я на 100% підтримую. ні про які категоричні заборони не йдеться і це не тема для дискусій. Ця акція покликана заглянути всередину своєї душі і самим визначитися чи підтримати ініціативу. Як мінімум, зверніть увагу на те як поводитеся на різних заходах аби не образити своєю поведінкої інших людей.

кому не байдуже перепостьте в себе


(Post a new comment)


[info]dfaw
2007-11-23 02:59 pm UTC (link)
Ага, что бы позор который будет твориться вокруг голодомора ни кто не увидел, я так понимаю ?

(Reply to this)(Thread)


[info]orestk
2007-11-23 03:05 pm UTC (link)
+1,
Дя-дя, які-та непанятки з датоу.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]eagle_x
2007-11-23 03:10 pm UTC (link)
це приурочено до дня вшанування пам"яті жертв голодомору... день жалоби. думав, що ти і так додумаєшся

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]orestk
2007-11-23 03:39 pm UTC (link)
Ну соррі, не додумавсь... пятниця даєцця взнаки...

(Reply to this)(Parent)


[info]eagle_x
2007-11-23 03:06 pm UTC (link)
Який ще позор?
що може бути позорного в тих, хто прийде віддати шану загиблим біля пам"ятника?
минулого року нічого позорного не бачив окрім великої кількості фотографів які чуть лі в рот не залазили плачучим чи підпалюючим свічки бабулькам. І це були не профи.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]dfaw
2007-11-23 03:08 pm UTC (link)
Позор в самом танце на костях.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]eagle_x
2007-11-23 03:14 pm UTC (link)
Хош сказати, що кожен той, в чиїй сім"ї були загиблі від голодомору прийшовши на Михайлівську засвітити свічку вдається до танців?

Я ж вважаю, що це дуже гарна традиція і не має нічого спільного з "танцями на костях".

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]dfaw
2007-11-23 03:22 pm UTC (link)
Я бы не пошёл, даже если были б.
И не пойду снимать, как и в прошлом году не ходил, но перепощивать эту фигню или оставлять дома камеру не собираюсь, те кто ведут себя как мудаки все равно не поймут, а я в детские игры типа "я не лох" не играюсь.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]eagle_x
2007-11-23 03:30 pm UTC (link)
цілком розумію твою точку зору і нічого не маю проти.

Я перепостив в себе через те, що багато хто над цим просто не задумувався, що може комусь заважати чи когось образивши тикаючи своєю камерою в обличчя...

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]dfaw
2007-11-23 04:09 pm UTC (link)
Бита в таком случае намного более весомый аргумент.

Но могу сказать что это делают не только любители, у любителей объективов по паре штук не бывает.
Именно этим было вызван вот этот пост например http://dfaw.livejournal.com/8173.html

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]eagle_x
2007-11-23 05:19 pm UTC (link)
О... шаз в любітєлєй іногда бувають камери покруче чим в профів :) но не у всіх любітєлєй канєшно а тіки в деяких :) профи-репортажники тож іноді грішать но все ж стараються як можна мінімальніше грішить.

з тим постом теж згоден

(Reply to this)(Parent)


[info]fanex
2007-11-25 12:13 am UTC (link)
9 травня тоді теж цілком ганебне. А всі ветерани - некрофіли. Ну і інші "хвилини мовчання" також, всілякі траури, жалоби, "пом'янемо пам'ять"...

(Reply to this)(Parent)

вельми дивний заклик.
[info]freewi11
2007-11-23 03:05 pm UTC (link)
Вибач, але не розумію і не підтримую. може ще не пісяти і не какати? Теж, знаєш, не зовсім моральні заняття... Кожен вільний робити те, що хоче. А підтримка моральності, духовності та людяності повинна виражатися в інший спосіб, аніж більш ніж дивними закликами не фотографувати. Так що якось воно не теє, при всій моїй повазі...

(Reply to this)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]eagle_x
2007-11-23 03:08 pm UTC (link)
ну якщо ти на місце жалоби приходиш попісять і покакать... no coments :(

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]freewi11
2007-11-23 03:17 pm UTC (link)
Не перекручуйте, я не це мав на увазі. це чистої води снобізм - ось ми тут такі всі високоморальні, в білому, а ви - гівнофотографи. Розвішування ярликів називається. Не люблю, коли починають займатися моральним суддівством. Не маєте права, га?

Edited at 2007-11-23 03:17 pm UTC

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]freewi11
2007-11-23 03:21 pm UTC (link)
І якщо на місці жалоби я захочу попісять, я знайду туалет і попісяю. Бо людина - то жива істота.

(Reply to this)(Parent)

Re: вельми дивний заклик.
[info]eagle_x
2007-11-23 03:26 pm UTC (link)
це не снобізм а просте прохання послухати голосу совісті.
no coments, якщо її нема.

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]freewi11
2007-11-23 03:28 pm UTC (link)
тобто звідси випливає, якщо я завтра візьму в руки фотоапарат, то в мене немає совісті? Гарно.

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]eagle_x
2007-11-23 03:36 pm UTC (link)
...а на другий день будеш з улесливою посмішкою тицяти свої фотки кожному щоб похвалитися штибу "на якому афігенному святі я був" або "я на фоні пам"ятника і свічок з друзями. було круто!" :) нє? не так цей процес проходить?

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]freewi11
2007-11-23 03:51 pm UTC (link)
Розумію і ціню твою фантазію. В кожного по різному цей процес проходить, не можу стверджувати однозначно. Можливо не треба так погано про людей думати?

(Reply to this)(Parent)

Re: вельми дивний заклик.
[info]mol4alivii
2007-11-23 03:37 pm UTC (link)
а ви чули про заборону нацрадою в дні жалоби по тв і по радіо крутити розважальні передачі? може нацрада теж дивна?

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]freewi11
2007-11-23 03:52 pm UTC (link)
не бачу зв"язку з закликом "не фотографувати".

(Reply to this)(Parent)


[info]mol4alivii
2007-11-23 03:40 pm UTC (link)
ну шо за народ...
ніхто нікому нічого не забороня і нічого от вас не просить і не трєбує
- кожен вільний робити і не робити, читати і не читати, висловлювати свою особисту думку чи ні... головне, щоб все було в рамках розумного, людяного і толерантного.

(Reply to this)(Thread)


[info]eagle_x
2007-11-23 03:46 pm UTC (link)
+1
саме так і написав в пості внизу...

(Reply to this)(Parent)


[info]freewi11
2007-11-23 03:47 pm UTC (link)
"головне, щоб все було в рамках розумного, людяного і толерантного." - повністю з цим твердженням згоден.

(Reply to this)(Parent)


[info]ingoo
2007-11-23 04:21 pm UTC (link)
розділення на гавно і не гавно можуть бути тільки одні - усвідомлення що таке фотографія і як вона "говорить" / співвідноситься з реальністю
адже в кінцевому результаті це - відповідальність фотографа

тобто ті, хто не має теоретичну базу і не знає на приклад основні віки фотографії, на приклад щодо перших щкіл в США - той гавнофотограф by default

(Reply to this)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]orestk
2007-11-23 04:32 pm UTC (link)
>>тобто ті, хто не має теоретичну базу і не знає на приклад основні віки фотографії, на приклад щодо перших щкіл в США - той гавнофотограф by default

Оригінальна думка. Аргументи?

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]ingoo
2007-11-23 04:55 pm UTC (link)
залежно від самооцінки
якзо фотограф вважає себе муляром, то інструмент в руки і ляпай по стінах. для цього не треба вчити який хім. склад побілка

якщо ж інженером, то тре мати теореричні знання, аби не завалиося

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]orestk
2007-11-23 07:57 pm UTC (link)
Ну мене більше цікавила частина відносно історії фотографії, можливо я невірно сформулював питання, додав зайву частину. Теорія потрібна, але невже хорошому муляру необхідно знати історію розвитку мулярства на прикладі від середніх віків, відродження і т.д. щоб бути хорошим муляром?

(Reply to this)(Parent)

Re: вельми дивний заклик.
[info]d_judit
2007-11-23 05:00 pm UTC (link)
як на мене знання теорії дає свої плюси, але найголовніше - відчуття, талант. Фото - теж мистецтво, художнє фото :))) Дехто може все життя вчитися і залишитися делітантом, а хтось робить фантастичні фото навіть "мильницею" ...

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: вельми дивний заклик.
[info]orestk
2007-11-23 07:58 pm UTC (link)
Ну я мав на увазі не теорі, а історію, тобто трохи забагато зацитував))

(Reply to this)(Parent)


[info]ph0tosniper
2007-11-23 04:26 pm UTC (link)
Ага, вот я в 9 вечера выезжаю в Карпаты и 24го буду находиться прямо на Говерле. Посмотрю вокруг, осмотрюсь и ни одной фотки не сделаю, ага. Нет уж господа, хуй вам извините, участвовать в акции могу лишь частично - ни одного говнофото гарантированно не сниму.

(Reply to this)(Thread)


[info]eagle_x
2007-11-23 05:11 pm UTC (link)
:))))

(Reply to this)(Parent)


[info]sandy_pruel
2007-11-29 11:51 pm UTC (link)
мой бог! где вы это достали? САМИ ПРИДУМАЛИ???

(Reply to this)


Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…